Knygų galiojimo laikas arba kaip išlikti aktualiam naujienų kultūroje
Logika lyg sako, kad tai yra teisingas rinkos modelis - leidžiantis koncentruotis tik į naujienas, nes kitaip sistema neveikia ir negali veikti. Ir tikrai - įsitikinome tuo patys. Kartą beveik metus laiko neišleidome nė vienos naujienos, sakydami sau, kad sandėlyje turime labai daug knygų, jau anksčiau išleistų, tad pirma kiek atlaisvinkime vietos sandėlyje, ir tik tada imamės leisti naujienas. Praktika parodė, kad tai buvo klaidingas žingsnis. Neleisdamas naujienų tampi neaktualiu leidėju, sulauki mažiau dėmesio socialiniuose tinkluose, žiniasklaidoje, apžvalgininkų ir skaitytojų atsiliepimuose, puslapio lankomumas mažėja, o kartu su juo ir tų seniau išleistų knygų pardavimai.
Visgi, būnant mažuoju leidėju, ilgą laiką kirbėjo jausmas, kad kažkas čia yra ne taip, ir kad mums ši naujienų kultūra netinka.